Indiferent despre ce companie este vorba, amenajarea biroului directorial din cadrul acesteia este un lucru esențial. Pe lângă beneficiile aduse productivității, care la nivel managerial ar trebui să atingă cote maxime, design-ul unui asemenea birou este unul dintre principalii factori care pot influența imaginea unei firme.
Biroul executiv are un design interior aparte. În general, cel directorial are și acces separat, fără necesitatea trecerii prin alte spații de lucru, sau poate fi proiectat având o zonă de recepție sau un foaier de așteptare. Ambele opțiuni oferă confidențialitate. Dacă ești în perioada de reamenajare a unui astfel de spațiu sau echipa s-a mărit și ai nevoie de mai multe birouri directoriale, vei descoperi în acest articol multiple idei de organizare a unui spațiu dedicat exclusiv productivității de top.
Principalele obiective pe care trebuie să le avem în vedere
1. Productivitatea
Productivitatea reprezintă cel mai important aspect atunci când vine vorba de un birou aparținând celor mai înalte funcții. Timpul înseamnă bani așa că persoanei din spatele biroului trebuie să ii fie facilitată folosirea cât mai eficientă a acestuia. Pentru ca acest lucru să fie realizat, încercați să urmați următoarele sfaturi:
- Mențineți biroul mereu curat și cât mai puțin aglomerat
- Folosiți organizatoare pentru a găsi cât mai ușor lucrurile de care aveți nevoie
- Alegeți un scaun de birou ergonomic și confortabil
- Iluminați-vă corespunzător biroul (se recomandă poziționarea lui lângă un geam, iar în cazul în care nu este posibil, folosiți o lampă de birou)
- Încercați să plasați biroul cu fața la un lucru static astfel încât să nu vă fie distrasă atenția ori de câte ori ridicați privirea
2. Eleganța
După cum am precizat și la începutul articolului, design-ul unui birou directorial poate reprezenta la fel de bine imaginea întregii firme. Aici au loc majoritatea întâlnirilor importante, ceea ce înseamnă că aceasta este imaginea care le rămâne întipărită în minte participanților. Acest aspect are posibilitatea de a le influența viitoarele decizii atât în mod pozitiv cât și negativ.
Pentru ca aceste decizii să fie în avantajul dumeavoastră aveți nevoie de un birou elegant, care să inspire lux și calitate, dar de asemenea să reflecte și personalitatea conducerii și a companiei. Îmbinarea acestor elemente cu funcționalitatea practică a spațiului de lucru pot să creeze dintr-un simplu birou un avantaj psihologic enorm de pe urma căruia veți avea doar de câștigat.
3. Utilitatea
Încăperea dedicată directorului are nevoie de mai mult mobilier în spațiul de lucru, pe lângă scaunul de birou ergonomic și un birou adecvat pentru activitatea principală.
Vei avea nevoie de canapea, masă și scaune pentru întâlniri, etajere pentru cărți și depozitare specială pentru documente. Unele rafturi pot fi, de asemenea, folosite pentru obiecte personale. Tot acest mobilier trebuie să încurajeze munca personalului exacutiv, fără a aglomera spațiul și a împiedica buna desfășurare a activității.
Pentru că directorul primește, de obicei, în spațiul lui mai multe persoane pentru discuții și întâlniri, mobilierul trebuie poziționat astfel încât să asigure o bună circulație a acestora, fără a obtura lumina naturală.
Sursă foto: https://unsplash.com/ https://pinterest.com/
Lasă un răspuns